May 17, 2011

poor driving skills

errr, salam. hari ini alyaa comel belanja aku dan kwn2 makan kfc. dan nak balik rumah, caer tumpangkan dgn menaiki kereta kancil putih.

part lawak mengenai caer dan kereta kancil ini:
oke, caer salah tekan signal ke kanan sedangkan dia patut tekan wiper sebab hujan. kelam kabut ini orang
caer dgn bangga bgtau dia dapat pintas kereta dekat depan die dan hampir langgar kereta depan dia pulak.
caer bawak kereta dgn kelajuan 20km/s. nab bising sebab lambat.
caer pusing bandar BBS dua kali sebab tak tau nak park kereta dekat mana. padahal depan kfc ada je kosong. last2 depan ayamas yg jauh dari kfc die park kereta.
caer tekan butang unlock kereta dan tiba2 kereta siren berbunyi. dgn gelabahnya tekan2 butang kunci tuh.
caer reverse kereta macam drift, pressure tekan minyak cepat sangat.
caer belok ke simpang kanan secara drift lagi sekali dan kelapa parut yg dibelinya hampir tercampak ke luar tingkap.
caer risau bila nampak jalan mati dekat lorong jalan rumah aku dan tipa. sebab dia nervous nak reverse
caer buat 3-quater turn(nie mia cakap, aku tak faham) nyaris langgar tembok rumah tipa. =_=
caer brek keretanya secara mengejut!

ini semua yg aku alami secara lively dalam kereta kancilnya. lepas dia turunkan aku kat rumah aku, aku tak tahu apa kejadian seterusnya. semua nie happen dari aku mula nak masuk kereta dia sampai aku selamat tiba di rumah.

gambar bukti kejadian. waktu nak tangkap gambar nie, caer marah2 jgn snap gamba die tengah drive.


 nie fadhilah. comel!





geng menjerit!
hoyeah! kereta tuh happening gile! passengers jerit sebab caer driving skills. mia ngan nab assist kan caer drive. dekat belakang tuh, sempit sebab 4 orang duduk. bayangkan 4 wanita ayu dan gojess duduk dlm kereta kancil. mmg sempit giler. nasib baik selamat sampai.


caer nak start gear pon dah cuak lagikan aku yg tak pernah amek driving class.

until next post,
jya~neh

2 comments: