May 19, 2011

membuncitkan perut di KFC

entri sebelum nie aku bgtau pasal caer kan? yg nie entri sepatutnya awal dari entri caer tuh.

alyaa, pekerja ayamas yg akan berhenti akhir bulan mei ini. secara tiba-tiba, aku dapat mesej dari dia. dia kata nak ajak pi kfc. mula-mula, aku fikir tanak pergi sebab lately nie musim hujan petang dan aku pokai beb! tapi, bila dia kata dia belanja makan ape lagi terus kata "aku pergi!" rezeki jgn ditolak, maut jgn dicari.

dan, kitorg berjumpa di kfc nyom-nyom pkul 5 camtu. sebelum tuh tunggu kat luar, sebab nab,caer,eela dan mia lom sampai lagi. watu dah sampai depan kfc tuh, alyaa ngan tipa kata nampak nab dalam kereta kancil warna putih. drebar tuh tak nampak la pulak. tapi dia tak turun dpan kfc tuh, terus pi mana tah. itulah kereta caer. tuh yg dia pusing 2 kali bandar BBS nie.

bila semua dah sampai, aku, alyaa, dan tipa pi order makanan. yg lain naik atas amek port. alyaa order variety bucket. dulu aku beli bucket camtu harga 30+ je. skang jadi rm40. makin naik pulak harga kfc nie.

tujuan dia ajak pi kfc nie sebenarnya sebab dia nak jumpa kitorg sebelum semua pi blaja. wah, terharu gile. dia baik sangat nak belanja kitorg yg perut saiz tong nie. lagipun dia kata, nak sambut harijadi nab. 17 mei harijadi nab.

nyom2. spicy and ori
tart by eela
tukang belanja

selendang! auuww

eela suka candid


wishing video
eela terharu.
aku suka style pic nie. bukan kau tau mia. tapi gamba nie fokus kat kau blur yg dekat. lawa






pengalaman yg menyeronokkan. terima kasih alyaa. sayang kau banyak2. insyaallah, kau dapat politeknik nanti. tunggu je. selamat pergi ke utara buat mia,nab,eela dan tipa. caer pulak pegi Petaling Jaya nanti. muka dia tiap2 hari bole tengok. so, tak risau sangat dgn gelagat dia.


eela dah ready nak bawak cerek, kuali. caer pulak nak bawak pisau. aku tak faham niat nak bwk pisau pegi U. gunting kan ada.

until next post,
jya~neh

No comments:

Post a Comment