May 10, 2011

membuncitkan perut di PIZZA HUT,MID

oh yeah. ini entri yg sepatutnya dah dipost sebulan lalu. eh tak, bulan-bulan lalu. aku pegi ni kira-kira bulan 2 camtu kot. dan aku ditemani oleh Syakirah petronas yg gala-ala gojes nie!

kitorg pegi tengok wayang Green Hornet nampak sgt lama kan?  oke, projek buncitkan perut bermula dgn pizza hut! kitorg berdua makan yg set punya. kitorg sebnarnya tengah buntu time tuh. berlari-lari dalam mid dah macam masuk marathon dah. mana tak nya kitorg sampai lambat! 

 sebagai tambahan, aku order le, lasagna. pergh! itu pon tak habis sebab creamy sgt. penoh sgt keju die bubuh dah naik muak dah!


 dekat selayang mall blom wujud lagi.

 lasagna! creamy giler

mushroom soup!

garlic bread! nyom2

wanita ayu sedang menyedut gas
gamba pizza tak berkesempatan nak tangkap. mood lapar memuncak sebab marathon ringan tadi sampai lupa snap2. then, lepas wayang shoppes2 kejap. wanita ayu nie nak beli baju dekat Romp. so, singgah menyinggah ler jawabnya. lepas tuh, sebagai barang2 souvenir bawak balek rumah, aku beli la Takoyaki buat parents ku tersayang. sedap wooo! dah la besar gedabak! ditambah sos istimewa atas bebola tuh. mmg mengancam!


 aint that delicious?

 waiting.

terserempak dgn manequien ada boobs

 kemain lagi

some snaps

totally having fun at that time! terima kasih buat wanita ayu sebab keluar dgn saya. 


tengok gambar nie balek, buat aku nak lagi pegi mid seblom aku pindah banting. jom wanita ayu? kita ronggeng lagi.


until next post,
jya~neh

No comments:

Post a Comment