May 9, 2011

membuncitkan perut di AL-BIDAYAH, SELAYANG

 assalamualaikum! hari ini, aku telah membuncitkan perut di kedai Bidayah. yg stay area penempatan aku dah tahu dah kedai nie. Khaleeda ajak aku jumpa dekat bidayah. katanya ada ala-ala reunion sementara kesempatan gitu. aku bersetuju dan melangkah dgn selipar burukku. berjumpa gitu pukul 2 petang ala-ala lunch gitu.

sebelum tuh. aku tak on fb aku. tak tau la apa yg terjadi sblom pegi event tuh. tup-tup, aku bukak fb status makcek nie. member yg terlibat dalam event nie. mula2 aku baca, humph, takde apa hal sgt. last2 buleh2 derang bercakap-cakap pasal aku. ciscis. :) 


watu derang mention aku tak reply text derang tuh, my fon was charged. dan aku sgt malas on talipon bimbit tuh. tepat azan zohor berkumandang, aku on la tepon. derang perli aku dgn mengatakan azan telah mengejutkan aku dari tidor. hey! aku tak tido laa.


perbualan mereka bersambung dgn topik milo tabur dan maggi goreng tersebut. dan paling gelinya, sebut2 pasal bulu dan maggi kangkang. kata ada bulu la masuk dlm air ngan maggi tuh. sikat bulu tgn mamak tuh la. haish. makin pelik.  

 kata-kata mereka telah menyebabkan makanan tersebut tidak dipesan ketika berada di kedai tersebut. milo tabur tak wujud di meja makan kami. watu kat kedai tuh pulak, mamak sorg nie dah duk syok2 berkenan dkat kaled ngan syakir. tak habes2 round2 meja kitorg. siap nak duduk sebelah kaled gitu. auw..

pesanan buat kaled, dapat hasben camtu kau akan sentiasa kenyang weh. gerenti. hidup kau akan diwarnai dgn KARI


oh ye, mamak tuh sempat kenyit2 mata dekat korg berdua. good luck!

until next post,
jya~neh

2 comments:

  1. HAHA.Next tyme make sure phone kau always by ur side.haha...best2

    ReplyDelete
  2. siot2. berani berkata-kata dibelakang aku.

    ReplyDelete