Feb 12, 2010

sahabat sejati dari dulu..



Nurul Atiqah Bt. Hanifah

a.k.a tipah/rito? (aku x taw mane dtg nme nie)
mule2 kenal kaw form 2..
klas same, tp ingat kaw cam smbong..
rupenye tidak same skali..
pastu aku tengok result exam..
pndai giler ini pompuan!
mak aku kate, 'kwn ngan org pndai2, jgn kwn ngan org bodo2'..
aku ikot ckp mak aku la..
tipu jer lah!
kwn tuh dtg tetbe jer, tnpa sedar talian persahabatan pown terjalin..(ayt aku bez x?)
jd pshbtn aku ngan die mule dri form 2..
pastu tyme form 3 kite sebok nk study for PMR..
kite same2 nk aim full A kn..
kaw nie org yg suke wat muke pelik2..
kdg2 aku hairan, camne kaw bole wat??
skang nie kaw plak suke rub2 org knkn?
mane ade lah! giler hape!
aku suke capture gamba candid kaw!! terbaek!
die baek, gembire, clown, smile always.. apsal aku puji die neh?
ape2 pown kaw ttp kwn aku!
x kire la, dri sifat kaw ker, muke kaw ker, kaw ttp bestfren aku sampe bile2!!

p/s; aku maen amek jer gamba ade kat folder nie.. kaw jgn bising aek..

until next post,
jya~neh!

No comments:

Post a Comment