Feb 5, 2010

5.02.2010

ari nie ngan bnggenyer aku start agi keje skola yg dah betimbun tuh.. haha
keje skola aku ari nie:

biology= nota chapt2
addmath=modul
surat perdane menter *warne yg pling aku bnci so, aku highlight kn bnde tuh wane kuning tuh..
(bnde nie dah wat aku beban giler)


nmpk cam sikit an? tp bnde tuh belambak giler..
nie nk start wat surat la..
dah ler sok ade skola ganti, kene anta bsok plak tuh..
lantakla..
words sampe 300-400.. bnyk giler..
nk anta krgn ckgu bg stkt 250 tuh pown dah ssh, nie lg ler 300..
nk x nak kne wat gak coz ckgu yg suh wat bnde nie dah kate kne klas kitorg wajib anta..
kalo x kne potong markah ujian 1 kali nie..
siot jer! kitorg dah ler busy pastu tmbh lg ngan surat nie..
lpas nie nk gi wat surat nie dulu baru wat yg laen..
nk kne cari isi lah sume psl 1 malaysia nie...
sape ler gi anjur wat pertandingan nie?? mcm nk tuuut jer!
dah la.. sampe situ jer kott...
sok sambung agi...

until next post,
jya~neh

No comments:

Post a Comment