Feb 1, 2010

isnin permulaan februari..

keblakangan nie dah msok 2 minggu dah ckgu x wat assembly..
agk hairan and plik..
tp bole duk dlm klas dri berkumpul kat dlm dewan yg pns and sesak tuh..


motif?

lesson start ngan kimia..
ckgu kimia tuh mmg bez giler ler..
eventhough dak2 yg dah blaja ngan ckgu tuh bnyk kate boring la, bosan and mcm2 lg tp bg aku ckgu tuh bez per..
die ajar kitorg mcm kitorg dak x taw per2..
tu yg bez, dpt blaja slow supaye dpt fhm lebey..
aku tdngar ler ade dak laki kate apsal kimia first skali, derang kate pagi2 lg dah wat aku ngantuk..
haha sengal jerp..

pastu blaja bm..
ckgu suh kitorg sume wat karangan bergambar..
pastu sblom die bg keje tuh die tnye sape x anta karangan yg lpas..
ade ler 5 org tpkse memanjangkn kaki utk didenda berdiri dlm mse stu jam klas bm..
i manage ler siapkn karangan yg memerlukn 200-250 words..
then recess tyme!

after that,
ade pengumuman suh sume dak fom4-6 gi dewan
katenyer ade briefing..
rupe-rupenyer ade bgtaw psl ko-ko ngan sukantara..
ingatkn ape ler..
pastu klas sivik ended like nothing happen.. haha
tyme agame blaja ahli sunnah wal jammaah..
bru thu ape tuh syiah, khawarij..
klas addmath plak, ckgu kate ckgu suke timetable bru nie..
katenyer bole suh kitorg sume stay lame2 kat skola..
td punyer ler bnyk giler merungut psl x reti nk ubah satu equation nie..
aku try ler satu equation nie, tp teacher kate dah betol but...
ade lg stu step jer tinggal..
aku pown duk perah otak sampe pecah..
last2 dpt gak dgn bntuan anis sabrina diseblahku ini..
thanks yer..

berakhir ngan bunyi loceng pkul 1.30 ptg..
terpakse balek sorg2..
mulennyer nk balek ngan rito ngan ika..
tp aku tahu derang mest ade kawad kaki..
pastu alia & alyaa ade meeting plak..
ngan penoh ati aku pown kuar dri klas mengucap bye2 kpd rakan2 ku yg laen dan kuar meninggalkn sekolah..
kat tmpat tunggu bas plak cume aku sorg jer yg ade kat situ..
ngah2 tunggu bas tejumpe ler ngan cheyah,mia,caer,iela,rito ngan ika..
sume nk gi solat kat surau dpn skola tuh..
bas pown dtg...
naek2 and sampe umah...
pkul 3.30 plak nk anta adek aku balek teknik..
ngade2 nk suh aku anta bju die naek bilik die..
tp xper sbb kaw adek aku, aku snggup mengkerahkn diri ke tingkat due tuh..
x jumpe lak ngan kaled,dina ngan ama..
awl sngt kot adek aku balek nie..

tuh jer kott idop aku ari isnin nie..

until next post,
jya~neh..

No comments:

Post a Comment