Feb 10, 2010

aku x kenal kaw, pastu aku kenal kaw!! :)



Siti Sara Bt Jamil

kaw kwn,besties yg terhebad penah aku ade..
x penah aku tngok kaw merajuk, marah, nangis, sedih ngan aku..
aku cume penah nmpk kaw sakit perot jer..
tu pown sbb sengugut kn..
tp kaw nie kn, mule aku ingat kaw nie cam bajet..
aku tngok kaw bekwn ngan dak2 tah pa pe jer..
tu yg aku ingat kaw nie cam dak sosial..
tp sbnarnye x..
dah lame aku knal kaw, aku mkin taw psl diri kaw..
sifat kaw, attitude kaw.. bole kate sume aku taw ler psl kaw..
tp satu jer attitude kaw yg aku x fhm watu kaw kat D.E..
kaw nie lurus sngt lah.. psl kepeng tuh..
kaw cam 'lantak jer la'..
tp ape2 pown kaw ttp bestfren aku dunia akhirat..
walaupon kaw dah pindah sungai buloh, skola teknik,
aku ttp bole connect ngan kaw..
nseb baek la kaw ade facebook ngan myspace..
aku suke tengok kaw kne kaco ngan anith..
and aku suke borak ngan kaw sbb bg aku kaw sorg jer yg bule lyn chat aku dr org laen..
kalo aku ckp psl anime pown kaw taw, music, movie..
kaw pown suke gak ngan japanese same ngan aku..
berbanding kwn2 aku yg laen..
dah lame aku x jumpe kaw!

p/s; aku ngar kaw maken gemok lah..
betol ae?

until next post,
jya~neh

No comments:

Post a Comment