Jul 13, 2009

kene cakar meh....

semalam kene cakar ngan oren...
sakit nie...

huhu.....

dak gewdik

citer mule camni....
rambut ku panjang...
dak oren nie plak ingat rmbut aku nie tali...
die pown nk men ler...

dah lar gedabak ade ati lagi nk maen2....
aku bg jer ler die maen rmbut aku...

suddenly, die cakar idong aku...

waaaaaa............
blood keluar dari idong...

die cakar dari dagu pastu stuck kat idongku...
abis lobang idong berdarah....

lap2 punye ler bnyk darah kuar...


dak x taw malu gi tido lak dah wat salah...

sajer nk wat gempak, ckp kat my lil sis dulu...
kononyer tetibe berdarah ler...

coz dulu penah happen bnde nie...

then lil sis gi bgtau mama about thiz...

mama punyer ler chuak...

tnyer mcm2...

suke plak kaco derang nieh..
.

pastu aku pown tell da truth...
mama kate padan muke...
lil sis plak kate kat oren, nape x lagi kuat...

sengal seh...


after that, per lagi aku bantai dak oren tuh...
cubit peha die...

nangis2 dak tuh...

kejam!!!


hoho...
ari nie mmg bez larh...

keje skowla sikit jer...

utk ari nie mmg sikit, tp yg len2 tuh dah bertimbun-timbun...

td blaja pown bez...

td dpt blik awl dri org len...

ckgu xde time akhir...

per lagi, blik jer ler...





until next post,

jya~neh....

No comments:

Post a Comment