Jul 11, 2009

hari nie hari giler....


penat siot...
arini sume bnde kne anta...
cam sengal jer...
addm3 kne anta, peka kimia lagi...
berlambak...
tmbhn keje skowla yg bertimbun cam bukit lpas aku kumpul kn sume...
pribhse kate sikit2 lme2 jd bukit....
org len kumpul duit, aku kumpul keje skowla...
but, aku akn siapkn dgn kelajuan semaksimum mungkin...

starting today,
from begining skowla,
awl pagi,
tak2 abis2 wat keje skowla...
luckily ler first subject agama...
dpt ler curi2 mse agama wat keje skowla...
eventou dah kne attack ngan ustazah...
ustzah dah lme nmpk aku wat keje len...
but, aku bukak bku teks gak...
smbil tuh tengok gak kat bku...
dri mse petame sampe mse keempat aku dah siapkn +m3...
dah lengkap sume...


lpas rehat,
nie time start menggiler...
watu b.m aku ngan selamba gi wat peka dpn ckgu...
mmg cri nahas...
luckily, ckgu tuh mmg sporting giler..
lg skali kne attack ngan ckgu...
ckgu tnye psl komsas...
ari nie ade kumpulan wat presentation...
membe group tuh adlyn,fathin, au mei ngan baizura...
watu derang present aku wat keje kimia...
mne nk fokus dlm kebusyan keje...
sbb tuh kne hentam...
watu last skli lpas bm, blaja sivik...
ckgu tuh mmg baek jugak(gak),
kasi kitorng peluang wat keje len...
die ajar kitorunk sekjap jer...
15 minutes kot...
lg lebey tuh die bg smbung blik ape yg kitorunk wat td...

kelam kabut btol dlm klas td...
rmai giler ngah fokus wat PEKA kimia...
sume muke cam panaz jer...
org blakang aku siap2 sumpah2 lg kat PEKA nie...
kaco btowl...
dah watu blik, tp kitorg tak blik2 lg...
aku ngan speeding selaju mungkin cpt2 siapkn...
then, akhirnyer....
PEKA kimia kuwh...
akhirnyer...
siap!!!!!!!!!!!!!!!!


kelegaan terasa...
the tension is gone...
no more...
aman siot...

until next post,
nk tengok transformer2 and one piece...
dah siap load yg amik mse beberapa jam...
nk tengok?
tnyer aku kat mne aku dpt web tuh...
bru bley...

jya~neh

No comments:

Post a Comment