Jul 15, 2009

hari yg mengantok...



today....
pagi tadi terbangun lmbt...
but, still sempat gi skowla....
ngantok....x ckop tido kot...

kat skowla lak...
bosan ketiadaan rito n friday girl....
mengantok sepanjang mase...

nseb bek x tertido watu blaja...
aku bkn cam dak sorang nie...

dpn ckgu rilek2 bantai tido..

bapak sengal...

tadi watu kimia dak tuh gi bantai tido dpn ckgu...

smlm aku tego die..

"weyh kaw nie asyik tido jer..."
"weyh bangun lar!!"

tegoran berlambak dilemparkn...
tp dak tuh kate die...

"eh.. aku x tdo ar... ckgu ajar aku ngar lar..."

pikir aku bodo ar...

suda2 ler...

taon dpn SPM kaw x reti2 nk tobat lagi ker...

dah aku taw die camtu...

per lagi... aku wat bodo jer ape yg die ckp...

mampos kaw ler...
kaw nyer diri tanggong sendri ar...


back 2 story ler...
dah abis kimia plak dtg klas math...

mule2 ngantok...

tp ckgu tetbe bg nota, kengantukkan aku terbatal ler...

then, recess...

subject sejarah, xde beb...
bez giler, dah ler 2 mase... jadi....
aku gunakn mse tuh wat keje skowla lar...

dah kate bertimbun...

rajin-rajinkn diri lalu membuat keje skowla....

then, time B.I....
literature mmg time buhsan giler...
but, tukar ckgu jadi bez ar...


habis skowla....
ingatkn bley blik awal...
rupe2nyer ade ceramah wartawan...

aku pown x taw pe kejadah nyer bnde tuh....

problem is...yg gi ajak klas kitorng tuh pahal...

ceramah tu psl kerjaya wartawan...

sume yg msok dlm tuh sume wat muke nyesal jer...

datok yg bebel tuh bnyk ckp woh...

dri td die jer yg bebel...
agk bosan jugak...

dah la lambat msok...

kate nk bg kwn die ckp tp die still pegang microfon tuh gak...
abis bnde tuh pkul 3.30...

jadual aku sume dah kelam kabut...

pikir klu blik awl, bley on9 lme skit...
nie pown dpt maen bape jam jer...

sebab blik lmbt dah terlpas bas...

aper lagi kitorg pown keja itu bas...

kne ler bertarung nyawe...


pastu aku, alia ngan alyaa...
kitorg maen speaking...
poyo nk speak b.i...

agak mls skang nieh...

per lagi maen game rajen, bab keje skowla mls...

time keja bas aku boleh lagi lembap2...

dah kne marah ngan dak 2 ekor tuh...

tak psl2 jer kne marah... dah blik tuh tros solat n on9...

until next post,
jya~neh...

p/s: klu nk tau dak tuh sape, tanye aku sok pagi ler....

No comments:

Post a Comment