Jul 25, 2009

gotong-royong

ari ni ade gotong-royong kat skowla...
kene ar besih2kn kelas yg burok tuh...
aku, ika, tpah, anith, adlyn, cheyah, ngan dak klas kene decorate itu kelas...
tpah ngan anith gi wrap meja dak yg blom wrap agi...
while, me and ika wrap meja jugak...
adlyn ngan cheyah sebuk wat potong2 ketas...
aiman, fathin, hafiz, fareez ngan luqman lak gi tampal2 ketas, hias2 klas...
kire aku, ika, rito ngan anith wat keje sendri ar...
pemalas btol kitorg nie...
adlyn mintak tolong tp aku gi tmpat laen...
jht kn aku nie...
nie hasilnyer... juga para pekerja yg menghias ini kelas...
tokey kelas aku ar... kidding jer
tokey sebenar hafiz ar...
aku dak bese jerp..
dtg td pkul 8.45...
balek pkul 11.20..
cheyah mara2 coz kitorg nk balek tyme tuh...
don't worry cheyah...
our class will be happening on next monday...
got snap some picture...



until next post,
jya~neh...

No comments:

Post a Comment