Mar 6, 2010

erassing you from my life!

ade la sorg minah nie..
name die offcourse la aku kene sensored skit..
aku knal dari form 1 sampe skang nie, bru aku taw pe'el die sbnanye..
mule aku rse die nie jer la satu-satunyer kwn yg aku rpt kat DE..
tp, malangnye aku nie..
bru aku tahu, die memilih kwn..
memandang status..
frenship aku ngan die stakat atas angin jer..
slame 5 taon aku knal ngan die bru aku sedar..
nape aku nie x sense lngsong tntg hal nie..

mule aku knal die watu form 1..
sklas ngan aku.. punyer ler kamcing giler kite kn..
pastu dah msok form 4 die dah jd laen kn..
aku nmpk bibit2 perubhn dlm diri die, tp aku endahkn..
dah form 5 nie plak, die tros dah transform kn..
aku cam dah xknal giler ngan die..
mule aku anggap die nie baek, ramah, ceria..
skang nie dah transform jd gedik, ngade2, bajet muke cun..
aku x phm ngan transformasi dlm diri die nie..
mule aku rase mungkin sbb dah separate tmpat laen..
tp, hnye sbb separate kaw dah tros transform sampe camtu skali??

dulu aku ikot jer kehendak die..
balek skola la, rehat la, teman gi mane2..
skang nie plak, biler aku cube skali x wat bnde yg ade kat ats tuh same2,
die nk angin ngan aku??
ape prob die skang? x bole brdiri sendri??
sume nk berteman?? aku taw die tuh anak last, mnje ngan sume org..
abes tuh die bole wat sesuke ati die??
perlakukn org mcam nie??
biler tyme senang die punyer la x nmpk aku nie..
tp biler tyme susah, punyer la mencari gaban aku nie nk mintak tolong..
eii, tolong lah.. bkn aku sorg jer yg x suke kat die, ramai lagi la..
sume yg anti die tuh sume same ngan aku gak..
dah knal lagi lame dri kwn bru die tuh..

dlu watu kite same bestfren,
nk ajak gi kuar jln2 punyer la susah..
penah jaoh pown sampe slayang mall jer..
tp skang nie plak, biler dah knal ngan kwn bru bole sampe OU, KLCC, MID
aku taw ape die fikirkn psl kitorg neh..
yer la kitorg nie 'x setaraf' ngan die..
kitorg nie 'x sekaye' die..
kwn2 bru die tuhkn sume same taraf ngan die..
mmg pdn la ngan taste die..

aku pown dah mmg mls nk fikirkn psl bnde nie..
lg2 taon nie, taon terakhir skola, taon SPM..
skang nie aim aku cume nk fokus kat 9A tuh ngan ikatan frenship yg kekal..

aku x perlukn kwn yg memilih status..
aku x mahu dijadikn boneka dan mainan org lagi..
aku x nk ikatan persahabatan terjalin terhapus..
aku x akan berbaek semule ngan org yg dah mengecewakn aku...
aku x patot merendahkn diri aku dgn meminta maaf ngan die..

until next post,
jya~neh

No comments:

Post a Comment