Mar 14, 2010

bermusafir td kat brem mall

jam 1230, lokasi brem mall jer..
balek dri perfection tros grak gi brembrem..
sampe sane aku btowl2 mmg blur giler..
x taw kat mane derang..
aku turon naek atas bawah, last2 derang kat tingkat ats skali...
pastu nak gi tengok wyg, tp kitorg dlm dilemma plak..
ade citer bez tp show lmbt sngt..
last2 kitorg decide gune latalitamplom jer..
dah tuh mule2 anith mng la..
die nk tengok cite niyang rapik la, ngan cite v3 tuh..
bez ape la cite tuh sngt..
last2 aku ngan anith fight lagi skali gune osom
last2 aku decide baek tengok cite Alice in Wonderland..
dah beli tiket tuh kitorg gi mkn dlu pastu gi solat kat surau..

dah abes touch up tuh tengok jam dah lmbt nk gi wyg..
lari2 la kitorg nie nk msok gi wyg..
kuar jer dari tmpat solat tuh, ade laki gi tego anith..
sengal giler! anith mmg famous giler weh..
tuh baru satu, nk gi potong tiket tuh abg tuh gi tnye anith org mane..
anith mmg pujaan org ramai..
rito bru jer confessed td, kalo org bangla suke die..
kalo org melayu suke anith..

org giler angin & org giler bf kn?

mane ade tnds, disitula kami..


market fon bhaiii

anith terase ngan ayt minah gendut.. hee

watu tengok tuh ade prob jugak..
mulot derang due tuh x leh senyap..
bebel jer.. tnye ape jd lpas tuh la..
nape cite nie jd camnie la..
mcm2 la.. sampe pening pale..
dah tuh borak bkn nk slow2 kuat2 lak tuh..
heish.. tp cite tuh mmg bez la..
sume character die chumel2 belake..
lpas abes tengok wyg kitorg gi shops la baju2 kat sane..
sume tuh macam x high branded laa
aku ngan rito ade beli bju.. aku plak ade beli beg kucing.. comelll

show off clothes!

rito beli yg belang2 tuh, and aku beli yg jaket tuh.. murah giler!

minah2 gendut yer.. prasan plak kitorg neh..

lpas abes roundround satu brembrem tuh kitorg decide mao balek la..
aku mintak ayh aku amekkn..
nseb baek die dtg jugak amek anak die nie..

until next post,
jya~neh

No comments:

Post a Comment