Sep 4, 2009

tag lame from mirashi lagi..

sori yer mira, bru terhegeh-hegeh nk wat..
buzy ler lately nie..
1. Ape perasaan anda sekarang?
  • selesa

2. Saya nak makan?
  • chokelat dan kebab daging.. lapaaar

3. Saya tak suka?
  • org kutuk belakang saye dan lupekan saye..

4. Impian saya?
  • nk jadi veterinarian yg terhebat.. =)

5. Haiwan yg saya tak suka?
  • cacing dan ulat.. eeeeee

6. Saya harapkan?
  • dpt 9A1 dlm SPM

7. Jika boleh putarkan mase?
  • xnak wat mistake lgi

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
  • seorang wanita berkarier

9. Handphone saya adalah sebuah?
  • ade camera, mp3, 2G memory dan sentiase ditinggalkn

10. Saya pernah bercinta sebanyak?
  • same skali tidak pernah...

11. Saya suke pada?
  • money yeay!! teman dan sahabat..

12. Kawan2 saya?
  • mereka bergaya dan suke melakukn penderaan kepade saya... huuu

13. Pernah dikhianati?
  • ade sekali jer kott..

14. Ape yg anda hendak lakukan terhadap dia?
  • mule jaohkn dri dri dia dan wat dunno jer..


15. Senaraikan 8 org untuk di'tag?

  • nurul fatiqah
  • nurul fatinhaq
  • anith
  • mia
  • caer
  • adlyn
  • cheyah
  • aliya

A: ALLAH tuhanku..
B: bum equipment
c: cemerlang dlm SPM nanti
d: dude yg hensem.. haha...
m: mates yg terbaek
o: oh yeah!!
p: puas ati..
q: q??
r: roti john yg enak!
s: shopping of course
t: tv yg menonton
u: untuk kamu
v: vaaa..
w: wadduuuhh..
x: x-ray bdn anda
y: y??? bnyk soal btowl ler
z: zirafah si comel dan leher panjang

tag: adlyn,mia,cheyah,caer,anith, dan follower yg hebat!

No comments:

Post a Comment