Sep 17, 2009

hari raya menjelma..



dah sebulan berpuase..
akhirnye syawal menjelma..
bulan ramadhan hampir tamat..
bulan syawal pula makin hampir..

pesal aku berpantun-pantun neh??
cam sengal jerp..
happy giler nie raye nk dekat..
dari kiraan jari aku, tinggal lagi....
jap2 aku kire balek...
1,2,3

tinggal lg 3 hari jer...
taon nie aku balek raye awl skit..
balek nun johor sane..
kat batu pahat..
seronok giler gaban nie...

aku puase tahu..
so, org puase bole raye..
org x pose x bleh raye taw2..
raye kali nie aku dah target bape bnyk duit raye bole aku dpt..
aku nk kikis sume poket makcik2 aku tuh.. haha... evil giler...

so, selamat hari raya!
kalo ade wat slh, hutang ker, silap ker, kecik ati same aku ker..
aku mintak maaf to all blogger and readers..
once again, selamat hari raya..

until next post,
jya~neh

No comments:

Post a Comment