Sep 16, 2009

suatu hari ketika pulang dari sekolah...

salam..
td bru balek from skola..
skola skang dah rase cam tah pape jer..
maken bosan..
maken sengal...
maken bertambah homework..

td blaja jer cam bese..
start ngan agame..
agame cancel blaja coz kene wat kuiz kemerdekaan kejap..
tak ingat lngsong aa psl sejarah merdeka..
taon lps ingat ar.. taon nie lngsong lupe...

pastu kimia..
bez2..
blaja salt..
dah nk abes chapt nie...
lpas nie tinggal stu chapt lagi...

math plak..
gelabah aku, cikgu nk check keje skola aritu..
aku dah ler wat half jer..
ckgu dtg kat meja aku, aku tunjok yg half tuh jer..
nseb bek lps...
tipu ckgu bln pose...
dose weh..

smbung lg..
sejarah plak..
boring giler..
but, tyme tuh tak abes bebel2 and maen kalkulator ngan rito,anith,bella ngan ika...
ckgu ngah ajar, kitorg men bantai sembang plak..
sengal dowh..

tyme bi, watu laz skali..
blaja psl perposition ngan purpose..
hal2 about grammar..

watu balek..
tron bas...
aku rakam ar kelibat derang nie..
sila lah tengok..
HAHA...



until next post,
jya~neh

p/s; selamat hari raya!! maaf zahir batin..
duit raya mahu..

No comments:

Post a Comment