Apr 27, 2011

this is stupid, no, totally stupid

ada terbaca blog kak nie. die fans kpop macam saya! :) latest post die serius buat aku nak tergelak. aku pon baru tahu pasal bnde nie, dari blog die la. ceritanya macam nie.

kalau korang tahu pasal kpop, korea, bla bla bla. korang surely gelak pasal group nie. dalam negara kita bergelar Malaysia, telah ditubuhkan satu group nie. nama die 24:7 *nak tiru ZE:A agaknya

check dekat sini


and, cuba korang compare dengan SuJu. malu weh. orang melayu tau buat macam nie. dengan perut dan dada dedah sana sini. at least jgn la letak perkataan kpop tuh. dah nampak sangat group nie meniru korea. apa kata buat stail MPOP. MalaysiaPOP. baru la ada originality. aku tak faham kenapa kene dedah dada. kalau six packs pon, dah tentu kene bahan weh. kpop bukan setakat show off abs.

well, aku baca kat pages group nie, debut bulan mei. bg aku, susah kot nak tarik rakyat kita terima group macam nie. lagipon, dah termaktub dalam hukum Islam, aurat lelaki dari pusat ke lutut. aku baca kat info group tuh, nama masing2 pergh! ada pulak ambik nama Taemin from SHINee. adessss.

group korea tuh bukan islam weh. lantak derang la buat apa. takpe2. tunggu je la debut mereka nie. mana tahu suara dapat tarik peminat. tapi, please originality weh. tak payah la meniru-niru orang luar.

until next post,
jya~neh

No comments:

Post a Comment