Apr 23, 2010

kpd rakan hebatku NURUL A

NURUL A tuh mmg aku saje sensoredkn name die..
aku sbnanye nk post kat sini psl KAWAN..
sbnanye aku konfius..
dlm dilemma skang nie..
rase besalah pown ade gak..
klu aku xlyn die kate aku nie sombong la, hodoh la from previous post..
tp klu aku lyn my besties kate aku nie overdose plak..
aku x taw nk wat ape skang nie..

agaknye aku kene solat cari petunjuk kot..
tp aku dah learn some lesson from this incident..
aku kene control skit perangai aku nie..
aku x ptut lyn die tuh lebey2 sngt..
and aku x ptut abandoned my besties walaopon aku dah bnyk kali di-abandoned..
i'm glad to know my besties tuh..
NURUL A jgn marah aku yeah! aku nk ngaku kesilapan yg aku dah bnyk wat..
aku x mau dengar org ckp blkang lg..
please do not abandoned me!

until next post,
jya~neh

No comments:

Post a Comment