Apr 30, 2010

drama sebabak!

rabu,28o410..
ade pertandingan drama sebabak..
dsebbkn bulan bhs..

anith,rito,bella,ika,caer,cheyah,mia,fz,syahir,yee ven,ngan aku skali kot,
wat drama novel Meniti Kaca..
sume org dah bole agak sape la watak giler kalo tengok gamba kat bwh nie..
drama tuh mmg bez giler la..
eventhough aku ex-lambda, tp aku rase nk sumbang jase skit kat klas nie..
so, aku pown tolong la derang wat prop..
aku wat prop keta teksi yg agak klaka tuh..nie ade la pic barisan actor and actress cite nieh..

anith;mahyun
caer;pencerita & director
rito;zainab ae?
cheyah;pakcik nazar
mia;makcik nazar
fz;sahar
syahir;nazar
yee ven;makcik kim moi
bella ngan ika;bunga comel

caer da story teller

anith, mahyun nanar

bella bunga tepi sungai

ika pown bunge gak..


backstage before performance

bella ngan anith tengah lukis misai kat fz..

da result,
kitorg sume menang..
anith si mahyun dpt award pelakon wanita terbaik!
x sangke weh..
nk letak rakaman tuh, tp blom bluetooth lg..

until next post,
jya~neh

No comments:

Post a Comment