Aug 5, 2010

another day

Background Pictures, Images and Photos

another day just passed,
trial tinggal sebulan agi..
td baru jer kene marah ngan my dad psl aku on pc nie..
bkn lame pown, skjap jer aku nk tengok fb aku, and blog nie..
moral of story, jgn bukak pc dpn parents!

trying to change,
an trying to be a better person..
psl bnde smlm tuh, aku dah lupekan dah..
malah bkn aku yg korg ptot di-explainkan..
people change and aku faham..

sabtu nie ade ganti skola pulak!
grrr!
td bru jer dpt balek soap yg kitorg dah wat tuh..
berbau soya dan berminyak sedikit sbb kitorg tak turas lame skit...
td sabun tuh jadi gak..

rito, aku xde pown berbicara.. malah aku bknlah org yg berpengalaman ttg bnde nie..
tp aku slalu support kaw no matter what! sbb ape? sbb kaw kawan aku..
and aku rase bertuah dpt kwn ngan kaw... thank u for everything yah!

until next post,
jya~neh

No comments:

Post a Comment