Aug 19, 2009

zaman dahulu

back to past..
actually, pic tuh sume tejumpe watu tenga kemas almari yg kene serang dek anai2..
tenga kemas2 tetbe tejumpe old album..
nseb baek pic mseh ok agi..
selak2 album, rindu plak tyme dulu nie..
dulu aku ditake care oleh arwah mak longku..
die arwah sbb dibuat org..
cam f*** jer org tuh.. dengki hape ngan mak long aku!
my mum told me that org tuh nk kenekn tok mak aku tp kene kat anak..
org zmn dhulu nie mmg x ret pikir dose pahle btowl..
forget about dat first..
then, i found a pic of me and my sis..
dulu mmg appy2 kn, skang cam sengal jer..
haa lpas nie lg best..
jumpe pic watu tadika..
dulu tadika kat little star ar..
dkat ngan umah jer..
kat situ gak aku blaja bhs cina..
aku ingat no. jer..
aku slalu dpt no 6 dlm klas.. kebiasaan kot..
dlm otak aku watu tuh gi tadika maen ngan mkn..
ntah ar bg aku mkn kat tadika lg sdp kot..
bdak2 bese ar kn..

haaa aku tembam giler!!! skang pown gemook doe...

aku ingat agi, aku suke berebut ngan dak blakang tuh..

pic kat kmpung nie.. buai tuh dah cmpk kat ne tah..

klas ape tah.. aku ta ingat lngsong psl nme klas nie...

tyme2 tuh mmg indah..
but, life goes on rite..
walk forward ar...
tp aku still akn ingat memory nie yg dah besarkn aku sampe skang ni..

until next post,
jya~neh

No comments:

Post a Comment